Ironberry

Ironberry

Ko te pokliče naročnik, ki nima ničesar, razen kakovostnega in povsem naravnega produkta, ki mu je potrebno dvigniti prepoznavnost v Sloveniji, napisati zgodbo in vliti karakter. Ironberry izvira iz Nove Fundlandije – pravljičnega otoka v Atlantskem oceanu. Znan je po svoji barviti arhitekturi, mogočnih gorah, raznoliki naravi, prostranih poljanah, gostih javorjevih in brezovih gozdovih ter mogočni obali.

Zgodba

Na Novi Fundlandiji domujejo ribiči, poljedeljci, geologi, ki jih lahko z eno besedo imenujemo ljubitelji narave. Sami čudoviti ljudje, ki moč naravnih darov izkoristijo le toliko, kolikor ponudi narava. In kaj jim ponudi?

Tam raste čudežno jagodičevje iz katerih nastaja revolucionarna super hrana Ironberry. Pri podjetju je skrb za planet na prvem mestu, izdelki pa so rezultat otroške igre v naravi, poguma, poštenosti in ljubezni do polnovredne in zdrave prehrane.

Tam raste tudi javor, ki je že Indijancem dobrosrčno ponujal najboljše naravno sladilo na svetu – javorjev sirup.

Elementi projekta:

  • Vodenje projekta
  • Celostna komunikacijska strategija tržne znamke
  • Celostna grafična podoba
  • Grafično oblikovanje
  • Fotografija
  • Tekstopisje
  • Spletna stran s spletno trgovino
  • Vsebinska in oblikovna zasnova tiskane brošure z recepti
  • Urejanje družbenih medijev
  • Performance marketing
  • Odnosi z javnostjo in PR
  • Priprava tiskanih in digitalnih oglasov
  • Vplivnostni marketing
  • Performance marketing

EKIPA

  • Vodenje projekta: Anja Jager
  • Celostna komunikacijska strategija: Anja Jager in Eneja Šuštaršič
  • CGP: Rok Podgorelec in Žiga Rautner
  • Grafično oblikovanje: Darja Šipec, Rok Podgorelec in Eneja Šuštaršič
  • Vodenje družbenih omrežij in priprava vizualnih vsebin: Eneja Šuštaršič
  • Vplivnostni marketing: Eneja Šuštaršič
  • Performance marketing: Dragan Grozdanič
  • Tekstopiska: Anja Jager

 

TISKANA BROŠURA (v slovenskem in angleškem jeziku): 

  • Zasnova receptov in scenografija: Gruša Zorn
  • Fotografija: Manca Jevšček
  • Grafično oblikovanje in prelom: Rok Podgorelec
  • Vsebinska zasnova in tekstopisje: Anja Jager

 

Prelistaj jo tukaj.

Pištkotki

Uporabljamo piškotke, ki nam s pomočjo statistike pomagajo, da bo vaša izkušnja tukaj ena najboljših. Če niso po vašem okusu, jih lahko onemogočite ali o njih preberete v politiki zasebnosti.