Telemach x PM, poslovni mediji

Košolkarji

Kako narediti kampanjo od začetka do konca v 24-ih urah? Bilo je nekako takole. Nekje konec septembra. Začetek šole. Konec ponedeljka, ura je 16.00. Hočeš ujeti še kaj sonca, ampak ravno pride še en email. Pravi takole: “Do jutri do poldneva potrebujemo koncept vsebinske kampanje za družbene medije v podporo naši novi “back2school” akciji. Na voljo imate slovensko košarkarsko reprezentanco. Snemate v četrtek v hotelu Unitur pod Roglo. Snemalca in fotografa pripeljemo mi.” Čaki, kaj?

Zgodba

Do 12 h sta bila koncept in ideja potrjeni. V šolsko klop smo posedli starejše in mlajše člane slovenske košarkarske reprezentance in aktualne evropske prvake. Starejši so mlajše učili zgodovine slovenske košarke, mlajši pa starejše tehnoloških novosti! Uporabnikom pa se je vedno pustilo eno prazno vprašanje s čimer smo dobivali “engagement”. Nadvse zanimiv, zabaven in napet košolkarski dvoboj med Vidmarjem in Zagorcem na strani zrelejših reprezentantov ter Lapornikom in Mesičkom na strani podmladka.

Elementi projekta

Ekipa

  • Košarkarji: Gašper Vidmar, Saša Zagorec, Miha Lapornik, Blaž Mesiček
  • Idejna in vsebinska zasnova, tekstopisje, režija in scenografija: Maja Mežan in Anja Jager
  • Vodenje projekta, oblikovanje in ostalo: Ekipa iz Agencije PM, poslovni mediji
  • Kamera, montaža in zvok: V domeni naročnika
  • Fotografija: V domeni naročnika
  • Vodenje projekta in grafično oblikovanje: V domeni agencije PM, poslovni mediji

Pištkotki

Uporabljamo piškotke, ki nam s pomočjo statistike pomagajo, da bo vaša izkušnja tukaj ena najboljših. Če niso po vašem okusu, jih lahko onemogočite ali o njih preberete v politiki zasebnosti.