Narodni dom Ljubljana

Od vedno – za vedno

V čast in veselje mi je bilo ustvarjati digitalno kampanjo ob 160-letnici Narodnega doma, največjega športnega društva v Sloveniji. Nostalgično zasnovano kampanjo smo združili v sloganu, ki skozi prizmo tradicije lovi spomine te edinstvene, raznolike, srčne in športn naravnane skupnostiLjubljančanev in Ljubljančank.

Zgodba

Ko prebiramo in listamo zgodovino Narodnega doma se zdi, da sta 160 let nazaj gibanje in telovadba dobila pomen. Takrat se je rodil slovenski šport, nas ponesel na sam svetovni vrh in se zakoreninil v način življenja slehernega državljana. Največ od vsega pa pomeni skupnost, ki jo je že v mladih letih združil šport, danes pa jo združujejo občutki pripadnosti in nasmehi in solze ob ponovnem obujanju spominov, ki jih brez narodnega doma ne bi bilo. Narodni dom je od vedno in ostane za vedno. 

Elementi projekta

  • Kreativna in vsebinska zasnova kampaje
  • Vsebinski načrt za družbena omrežja
  • Vsebinska zasnova pristajalne strani
  • Vsebinski načrt za medijski zakup
  • Grafično oblikovanje vsebin za družbena omrežja in spletno mesto
  • Video produkcija, prilagojena večim kanalom distribucije

Ekipa

Grafično oblikovanje: Matej Kočevar

Medijski zakup: Jan Serini

Vodja projekta, kreativna zasnova, tekstopisje in distribucija: Anja Jager

Kreativna producentka: Anja Jager v sodelovanju s produkcijsko hišo Bright

Pištkotki

Uporabljamo piškotke, ki nam s pomočjo statistike pomagajo, da bo vaša izkušnja tukaj ena najboljših. Če niso po vašem okusu, jih lahko onemogočite ali o njih preberete v politiki zasebnosti.