Telemach x PM, poslovni mediji

Telemachov Božiček v živo

Projekt Božiček v živo je nastal v času, ko je funkcija Facebook live prvič zavladala na tem družbenem omrežju. Z ekipo smo želeli ustvariti prodorno in drugačno kampanjo, ki bo nasmejala tako odrasle, kot otroke. Želeli smo biti drugačni, nepredvidljivi, avtentični, dobrodelni in zabavni. Kot se spodobi za praznični decembrski čas. Še sami nismo morali verjeti številkam.

Zgodba

… k sodelovanju smo povabili igralca, ki se v decembru prelevi v dobre može.  Spodobi se, da pride z darili. Javljal se je kar iz domačega kavča, kjer se ni sekiral niti, če je na vlklop malo zamudil.  Hitro je pritenbil pozornost gledalcev, saj so z njim preko komentarjev lahko direktno komunicirali. Iz svojega žaklja je postopoma vlekel oštevilčene škatlice v katerih so se skrivala darila. Gledalci so s komentarji morali uganiti pravilno številko škatlice v kateri se skriva glavna nagrada – pametni telefon. Na koncu pa smo izmed vseh sodelujočih izbrali zmagovalce.

Elementi projekta

  • 4 serije LIVE Božičkovih vklopov na družbenem omrežju Facebook. Klik za ogled videa. 
  • Vsebinski načrt za družbene medije

Serije so podirale rekorde – v 20-minutnem vklopu smo dobili kar 14.000 ogledov, več kot 1.700 komentarjev in preko 400 všečkov.

Ekipa

Vodenje projekta in grafično oblikovanje: Ekipa iz agencije PM, poslovni mediji

Vsebinska in kreativna zasnova: Tilen Kegl in Anja Jager

Snemalec: Pametni telefon

Fotograf: Miha Godec

Igralec: TBA

Tekstopiska: Anja Jager

 

Ker prazna vreča ne stoji pokonc. 😛

Pištkotki

Uporabljamo piškotke, ki nam s pomočjo statistike pomagajo, da bo vaša izkušnja tukaj ena najboljših. Če niso po vašem okusu, jih lahko onemogočite ali o njih preberete v politiki zasebnosti.