Ziggi papers

#ziggimoment

S poletno kampanjo Share your #ziggimoment je podjetje Ziggi Papers želelo mlade vzpodbuditi k raziskovanju in spoštovanju narave ter jim pokazati zdrav in avanturističen pristop do življenja, ki ga odraža glasba, šport, svobodno mišljenje in odprtost posameznika do sočloveka. Kampanja je bila zasnovana s ciljem pridobivanja vsebin sledilcev na družbenih omrežjih (User generated content). Pod ključnikom #ziggimoment smo iskali najboljše poletne avanture mladih, ki vedo, kako uživati življenje.

Zgodba

3 prijatelji in kužek se spoznajo šele, ko kamper ustavi naključnemu štoparju. Takoj se spoprijateljijo in avantura jih pelje preko neokrnjenih kotičkov Tolmina in Bovca, kjer uživajo v preprostosti življenja. Ustvarili smo video in foto “roadtrip” zgodbo.

Pod ključnikom #ziggimoment  smo na družbenih omrežjih do konca poletja zbrali več kot 2000 vsebin uporabnikov. Izmed 10 slik z največ všečki, so sledilci z novimi všečki izbrali 3 najboljše fotografije, ki so bile nagrajene z bonitetami, ki jih prinaša članstvo v #ziggitribe skupnost.

Elementi projekta

  • Vodenje projekta
  • Videoprodukcija (1 daljši in 7 kratkih video vsebin)
  • Fotoprodukcija
  • Vsebinski načrt za družbene medije
  • Distribucija vsebin
  • Ažurno sledednje ključniku #ziggimoment
  • Aktivna komunikacija z uporabniki

Ekipa

  • Direktor fotografije, montaža in barvna korekcija: Luka Karlin
  • Asistent kamere: Vid Šubic
  • Fotograf: Rok Podgorelec
  • Akterji: Mateia Kogoj, Matic Lovko, Erik Harc in kuža Rocky
  • MUA: Nina Arko
  • Vodja projekta, tekstopiska in scenaristka: Anja Jager
  • Vozilo: Balkan Campers

 

Pištkotki

Uporabljamo piškotke, ki nam s pomočjo statistike pomagajo, da bo vaša izkušnja tukaj ena najboljših. Če niso po vašem okusu, jih lahko onemogočite ali o njih preberete v politiki zasebnosti.